تور نمایشگاه بین المللی بازرگانی سلیمانیه بغداد ٢٠٢٠

شرکت نمایشگاهی خرم بهار در راستای توسعه شرکت های تولیدی داخلی اقدام به اعزام هیئت تجاری به بغداد نموده است.

اعزام هیات تجاری_بازاریابی کشور به سلیمانیه عراق
همزمان با ۱۴مین نمایشگاه بین المللی باز گانی سلیمانیه DBX 2021
۲۰ الی ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
09171712919


تور نمایشگاه بین المللی بازرگانی بغداد ٢٠١٩

چهل و ششمین نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی عراق ٢٠١٩ در شهر بغداد برگزار خواهد شد که تیم خرم بهار با هدف گسترش ارتباطات تجاری و استفاده بیشتر از ظرفیت بالای کشور عراق اقدام به اعزام هیئت تجاری در قالب تور نمایشگاهی و شرکت در نشست های تجاری در طول نمایشگاه با شرکت های بین المللی و مهم منطقه کرده است. 

این نمایشگاه بزرگترین رویداد تجاری در عراق می باشد که شامل همه ی مشاغل و حرفه ها می گردد. و حدود ۱۸ کشور از سراسر دنیا سالن و غرفه گرفته اند. در این دوره از نمایشگاه حدود ۶۰ شرکت ایرانی در بخشهای مختلف غذایی، ساختمانی، بهداشتی، فرش، زعفران، ماشین آلات، فولاد و میلگرد، تجهیزات خودرو، لوله و پروفیل، صنایع پلاستیکی، فراورده های کشاورزی و تبدیلی، خدمات فنی و مهندسی، دستگاههای خطوط تولید و … حضور دارند. که می توان گفت که ایران بیشترین ضریب مشارکت را در این نمایشگاه دارد.

شرکت نمایشگاهی خرم بهار در راستای توسعه شرکت های تولیدی داخلی اقدام به اعزام هیئت تجاری به بغداد نموده است.

برای دریافت فرم فرآخوان و اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی خرم بهار تماس بگیرید.

09388521052 – 02632544169

Info@khoramfair.ir

www.khoramfar.ir


نمایشگاه لوازم آرایشی،بهداشتی و صنایع غذایی استانبول ٢٠١٩

شرکت نمایشگاهی خرم بهار در راستای توسعه شرکت های تولیدی داخلی اقدام به اعزام هیئت تجاری به نمایشگاه لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست استانبول ٢٠۱٩ که در تاریخ ٢ تا ۴ آبان در محل نمایشگاه استانبول برگزار می‌شود کرده است.

لوازم آرایشی

این رویداد ٣روزه شرکت های بزرگ بین المللی در زمینه مواد آرایشی و بهداشتی و مواد شوینده و پاکیزه کننده خانه و شرکت های تولید کننده مواد اولیه را دور هم جمع می‌کند تا زمینه برای ایجاد بازارهای سودمندتر و مفیدتر فراهم شود.

نشست های B2B

امکان نشست های B2B در طول رویداد فرصت مصاحبه با شرکای تجاری و شرکت های مختلف را فراهم می آورد.

این جلسات در ساعات نمایشگاه در محل ویژه B2B برگزار میشوند.

نشست عقد قرارداد

نمایشگاه ترکیه

موضوعات نمایشگاه استانبول:

مواد اولیه محصولات آرایشی و بهداشتی

محصولات آرایشی و بهداشتی

خدمات آزمایشگاهی در زمینه محصولات آرایشی

عطرها و ادکلن ها

خدمات بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی

محصولات مراقبت شخص و منزل بهداشتی

همزمان با این رویداد نمایشگاه Food-Tech اوراسیا نیز برگزار می‌شود که در زمینه های تکنولوژی در بحث بسته بندی و تهیه مواد غذایی فعالیت می‌کند.

نمایشگاه غذایی ترکبه

لگو نمایشگاه استامبول

این دو رویداد طیف گسترده ای از زمینه های مدرن بسته بندی و تکنولوژی های نوین را در شاخه های مختلف مواد غذایی از تهیه شکلات و شیرینی پزی تا فن آوری های بسته بندی و فرآوری گوشت و ماهی و لبنیات شامل می‌شود که تولید کنندگان می‌توانند راه حل ها و روش های بهینه تر و ایمن تری را برای تولید و بسته بندی محصول خود انتخاب کنند.

ساعات بازدید نمایشگاه از ١٠صبح الی ١٨عصر

تیم خرم بهار با شرایطی که در فرم فرآخوان آمده است اقدام به اعزام هیئت تجاری به این دو نمایشگاه کرده است.

برای دریافت فرم فرآخوان و اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی خرم بهار تماس بگیرید.

09388521052 – 02632544169

Info@khoramfair.ir www.khoramfar.ir


اولین نمایشگاه فن آوری و تجهیزات دریایی

اولین نمایشگاه بین المللی شیلات، حمل و نقل و سازه های دریایی که با همکاری سازمان بازرگانی استان بوشهر و سازمان شیلات توسط تیم خرم بهار در سال 1381 برگزار شده است.

smart

نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی

شرکت خرم بهار در سال 1381 با همکاری وزارت نفت ایران و اتاق های مشترک کشورهای حوزه خلیج فارس اقدام به برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی کرده که این کار با هماهنگی با استانداری و اتاق بازرگانی محترم استان بوشهر در بهمن سال 1381 اتفاق افتاد.

با دعوت از شرکت های معتبر بین المللی در ضمینه نفت و گاز و با عرضه محصولات پتروشیمی تولیدی ایران، فضایی مناسب ایجاد شد تا از پتانسیل بالای ظرفیت های کشورمان استفاده بیشتری شود.

smart

شرکت خرم بهار در سال 1381 با همکاری وزارت نفت ایران و اتاق های مشترک کشورهای حوزه خلیج فارس اقدام به برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی کرده که این کار با هماهنگی با استانداری و اتاق بازرگانی محترم استان بوشهر در بهمن سال 1381 اتفاق افتاد.

با دعوت از شرکت های معتبر بین المللی در ضمینه نفت و گاز و با عرضه محصولات پتروشیمی تولیدی ایران، فضایی مناسب ایجاد شد تا از پتانسیل بالای ظرفیت های کشورمان استفاده بیشتری شود.

smart

نمایشگاه توسعه صادرات مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی

اولین نمایشگاه تخصصی مواد غذایی و مواد سلولزی و آرایشی و بهداشتی _ خرمشهر

این نمایشگاه تخصصی که هدف آن بازاریابی تولیدات داخلی مخصوصا شرکت های زیر مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی است را برای کشور های حوزه خلیج فارس و مخصوصا کشور عراق فراهم نموده و نشست های مشترکی شکل گرفته است. 
فرم فراخوان


فرم ثبت نام


پلان ساختمان


رفتار شناسی اقتصادی مردم عراق

جامعه شناسی عراق

🔸سلیقه عراقی‌ها تقریبا مانند سلیقه مصرف کنندگان کشورهای حوزه خلیج فارس است.
🔸در عراق کالاهای با سایز بزرگ و مقدار زیاد مورد علاقه مردم است.
🔸در شمال عراق کالاهای درجه یک تا سه توسط مردم خریداری می شود و در جنوب کالاهای درجه دو تا چهار در حال حاضر مورد وثوق مردم است.
🔸رنگهای تند و طرح های شلوغ بیشتر مورد پسند مردم است. رنگ سبز مغزپسته‎‌ای محبوب ترین رنگ در فرهنگ عراق است.
🔸مواد غذایی چرب و شیرین، بیش از آنچه در ایران مصرف می شود در عراق رایج است.
🔸فقط نوشته های عربی در جنوب و کردی در شمال بر روی بسته بندی مورد توجه قرار گرفته و خوانده می شود.
🔸مونتاژ برخی لوازم منزل و دستگاه های خریداری شده توسط عراقی‌ها کمی برایشان سخت است و غالبا آماده به خانه می برند.
🔸همچون ایران، کشور سازنده به ویژه کشورهای صنعتی در خیرد مردم بسیار تاثیرگذار، برای کالاهای حلال، ساخت ایران پرفروش ترین است.
🔸خانواده های عراقی معمولا پرجمعیت هستند و مصرف بسیاری از کالاها به ویژه مواد غذایی در بسته های بزرگتر و ارزان تر برای آنها ارجحیت دارد.
🔸عراقی‌ها زیاد تحت تاثیر بسته بندی و تبلیغات قرار می گیرند.
🔸تبلیغات رادیویی و تلویزیونی کمتر مورد توجه عراقی‌هاست.
🔸عراقی‌ها در مراسم شادی و عزاداری بیش از ایرانی ها هزینه می کنند.
🔸چشم هم چشمی و القای یکدیگر در خرید کالا میان عراقی‌ها هم رایج است.
🔸لباس های مورد استفاده عراقی‌ها به ویژه خانم ها بیش از ایرانی هاست و کمتر طی دو هفته متوالی با یک لباس دیده می شوند.
🔸سفره غذای عراقی‌ها بخصوص در میهمانی ها، بسیار گسترده تر و متنوع تر از سفره ایرانی هاست و از خرید غذاهای آماده یا تهیه شده در خارج از خانه ابایی ندارند.
🔸ماهی کبابی بزرگ نشانه احترام میزبانان به میهمانان خود است که قطعا در میهمانی های با اهمیت حسب اهمیت آنان به میهمانان تعدادی را بر سر سفره خود آماده می کنند.
🔸عراقی‌ها کمتر غذاهای خورشی سرو می کنند و بیشتر غذاهای کبابی و خشک مصرف می نمایند.
🔸طیف جوانان و کودکان عراق علاقه زیادی به غذاهای فست فودی نشان می دهند و مدرن بودن محل مورد نظر برای آنان مهم است.
🔸سبزیجات تازه از محبوبیت خاصی میان عراقی‌ها برخوردار است، اما در حال حاضر امکان کشت و یا واردات آن با سختی روبروست.
🔸همانند ایرانی ها در پذیرایی ها انبوهی از میوه و شیرینی در مجالس میهمانی یا جلسات خانوادگی گذاشته می شود.
🔸عراقی‌ها هم همانند ایرانی ها از کفش های تیره و اکثرا چینی استفاده می کنند هرچند اگر کفشهای دست دوز چرمی باشد، توجه آنها را به خود جلب کند.
🔸فرش دستباف مورد وثوق عراقی‌ها نیست اما فرش‌های ماشینی و موکت زیاد در عراق استفاده می گردد.
🔸لوستر و لوازمات دکوری نیز در عراق از محبوبیت خاصی برخوردار است.
🔸مبلمان عراقی اغلب 10 نفره است و به طور کلی مبل های بزرگ استیل و سلطنتی را به مبل‌های راحتی ترجیح می دهند.
🔸مردم عراق خرید از فروشگاه های بزرگ و خنک را ترجیح می دهند.
🔸همه ملزومات تشریفاتی شامل پرده، مبل، لوستر، ظروف، لباس، ماشین و … توسط عراقی‌ها استقبال می شود.
🔸عراقی‌ها تمایل زیادی به دوچرخه و موتورسیکلت نشان نمی دهند.
🔸عراقی‌ها نسبت به ایرانی‌ها نوشیدنی‌های زیادی مصرف می کنند.
🔸اسباب بازی نیز زیاد در عراق استقبال نمی شود بخصوص اسباب بازی های فکری
🔸موبایل، لپ تاپ و کامپیوتر، فلش، پرینتر رنگی و دیگر ادوات کامپیوتری در عراق اقبال خوبی برای فروش دارد و تقریبا مصارف همگانی دارد.
🔸اینترنت در عراق بسیار استفاده می گردد و سرعت و قیمت آن هم مناسب است.
🔸مردهای عراقی کمتر کیف به دست می گیرند، اما خانم ها اکثرا کیف استفاده می کنند.
🔸طلا در عراق 21 عیار است و در قطعات بزرگ و سنگین به فروش می رسد، کمتر جواهرات ظریف در عراق دیده می شود، طرح های مورد علاقه عراقی‌ها بیشتر همانند دیگر کشورهای عربی شامل زمینه‌های شلوغ و زرد رنگ است. طرح های ساده و شیک و طلای سفید رنگ زیاد مورد علاقه عراقی‌ها نیست.
🔸عراقی‌ها چای را به صورت جوشیده و غلیظ مصرف می کنند آن هم در استکان های کوچک با حدود نیمی از استکان شکر، شاید چای ایرانی و هندی و سیلانی زیاد برای مصرف کنندگان عراقی تفاوتی نکند اما در بازار معمولا چای با مارک های مصرف جهان توسط تجار عرضه می گردد.
🔸عراقی‌ها مصرف مرغ و گوشت گوسفند محصولات ایرانی یا جوامع شیعی را به جهت حساسیت های ذبح خاص این جماعت، ترجیح می دهند.
کردها در شمال خود را به نوعی ایرانی می دانند و سلیقه آنان هم بیش از عرب های عراق به محصولات و خدمات ایرانی نزدیک است.برگرفته از کتاب «سایه روشن های عراق»
برگرفته از کتاب «سایه روشن های عراق»

نمایشگاه توسعه صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی

اولین نمایشگاه توسعه صادرات صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی _خرمشهر

نمایشگاه صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی منطقه آزاد اروند  از مجموعه نمایشگاه‌های بین المللی توسعه صادرات شرکت خرم بهار است که با همکاری اتاق های مشترک بازرگانی ایران و عراق و همچنین اتاق بازرگانی خرمشهر و منطقه آزاد آروند برگزار شده است.

فرم فراخوان


فرم ثبت نام


پلان ساختمان


fa_IRPersian
en_USEnglish fa_IRPersian